Istorijat
   Odseci
   Službe
   Dekanat
   Nastavno veće
   Savet fakulteta
   Parlament
   Pravna akta
   Alumni i prijatelji
   Izdavačka delatnost

   

Početna > Fakultet > Odseci > Psihologija >
Jasmina Kodžopeljić

Kontakt
◦ Kabinet: 146
◦ e-mail: jasmina.kodzopeljic@ff.uns.ac.rs
◦ Telefon: 485-3919

Akademska karijera
◦ 2017. godine - Izbor u zvanje redovnog profesora, Filozofski fakultet, Novi Sad
Oblast: Psihologija
◦ 2003. godine - Doktorat, Filozofski fakultet, Novi Sad
Oblast: Pedagoška psihologija, (naslov rada: METAJEZIČKI ČINIOCI USVAJANJA PISMENOSTI - Sintaksička svest kod dece predškolskog uzrasta kao preduslov uspeha u usvajanju čitanja i pisanja)
◦ 1995. godine - Magistratura, Filozofski fakultet, Beograd
Oblast: Pedagoška psihologija, (naslov rada: Metalingvističke sposobnosti dece i usvajanje čitanja)
◦ 1987. godine - Diploma, Filozofski fakultet, Novi Sad
Oblast: Psihologija

Oblasti interesovanja i istraživanja
◦ Psihologija obrazovanja

Bibliografija
- Kodžopeljić, J. (2008). Metajezički aspekti zrelosti za polazak u školu, Novi Sad: Savez pedagoških društava Vojvodine.
- Kodžopeljić, J., Pekić, J., (2017). Psihologija u nastavi: Odabrane teme iz psihologije obrazovanja. Novi sad: Filozofski fakultet.
- Genc, L., Kodžopeljić J. (1991). Exposure to two languages in the preschool period: metalinguistic development and acquisition of reading. Journal of Multilingual and Multicultural Development, vol. 12(3), 137-163.
- Kodžopeljić, J. (1996). Metalingvistički preduslovi uspešnog usvajanja čitanja. Psihologija, 1, 35-48.
- Kodžopeljić, J.(1997). Svest o rečima kao faktor usvajanja čitanja. Psihologija, 3, 231-240.
- Kodžopeljić, J., Pekić, J., Genc, A. (2008). Relacije između vaspitnih stavova roditelja i autoritarnosti dece. Pedagoška stvarnost, 9-10, 1027-1036.
- Kodžopeljić, J. (2009). Procena vaspitnih stavova. (pp. 165-178). U Biro, M., Smederevac, S., Novović, Z. (ur.). Procena psiholoških i psihopatoloških fenomena. Beograd: Centar za primenjenu psihologiju.
- Kodžopeljić, J., Smederevac, S., Čolović, P. (2010). Razlike u učestalosti i oblicima nasilnog ponašanja između učenika osnovnih i srednjih škola. Primenjena psihologija, vol. 3 (4), 289-305.
- Bojinović, J., Kodžopeljić, J. i Pekić, J. (2013). Motivacija za učenje i prokrastinacija kao prediktori podbacivanja učenika u školi. Nastava i vaspitanje, LXII(1), 5-25.
- Pekić, J., Kodžopeljić, J. i Genc A. (2013). Uloga porodice u razvoju darovitosti – porodična podrška/stimulacija i porodična kohezivnost/adaptabilnost. Godišnjak Filozofskog fakulteta u Novom Sadu, XXXVIII-2, 111-127.
- Kodžopeljić, J. (2013). Pretpostavke za usvajanje veštine čitanja. (pp. 120-144). U D. Lalović (ur.). Teorijski i primenjeni aspekti psihologije čitanja. Univerzitet u Beogradu – Filozofski fakultet, Institut za psihologiju, Akademska misao, Beograd.  
- Kodžopeljić, J., Smederevac, S., Mitrović, D., Dinić, B., Čolović, P. (2014). School bullying in adolescence and personality traits: A person-centred approach. Journal of Interpersonal Violence, Vol. 29 (4), 736 - 757.
- Mitrović, D., Smederevac, S., Čolović, P., Kodžopeljić, J., Dinić, B. (2014). Personality prototypes based on dimensions of the revised reinforcement sensitivity theory among prisoners and non-prisoners. Personality and Individual Differences, Vol. 69, 50–55.
- Pekić, J., Kodžopeljić, J. (2014). Distinktivni profili porodica akademski darovitih adolescenata. Primenjena psihologja, vol.7(3), 449-468.
- Kodžopeljić, J., Dinić, B., Čolović, P. (2014). Validacija Upitnika za procenu nasilnog ponašanja kod odraslih. Primenjena psihologija, vol. 7, dodatak, 255-276.
- Čolović, P., Kodžopeljić, J., Nikolašević, Ž. (2014). Upitnik PRONA: Procena vršnjačkog nasilja kod učenika osnovnih i srednjih škola. Primenjena psihologija, vol. 7, dodatak, 277-296.
- Čolović, P. Kodžopeljić, J., Mitrović, D., Dinić, B., Smederevac, S. (2015). Roles in violent interactions in early adolescence: Relations with personality traits, friendship and gender. Psihologija, Vol 48 (2), 119-133.
- Otašević, B., Kodžopeljić, J. (2016). Osobine ličnosti modela Velikih pet i sociodemografske varijable kao prediktori važnih životnih ciljeva. Primenjena psihologija, Vol. 9(1), 20-40.
- Milovanović, I., Pekić, J., Kodžopeljić, J. (2016). Osobine ličnosti, način kažnjavanja i školska nedisciplina. Primenjena psihologija, vol. 9(2), 219-235.
- Dinić, B. Kodžopeljić J.Sokolovska  V. Milovanović I. (2016). Empathy and peer violence among adolescents: Moderation effect of gender.  School Psychology International, 37 (4),  359-377.
- Pekić, J., Kodžopeljić, J. i Milovanović, I. (2016). Polne i uzrasne razlike u ispoljavanju nedisciplinovanog ponašanja tokom nastave. Nastava i vaspitanje, 65(2), 247-262. 

 
© 2007. Filozofski fakultet u Novom Sadu