Istorijat
   Odseci
   Službe
   Dekanat
   Nastavno veće
   Savet fakulteta
   Parlament
   Pravna akta
   Alumni i prijatelji
   Izdavačka delatnost

   

Početna > Fakultet > Odseci > Psihologija >
Ivan Jerković

Kontakt
◦ Kabinet: 137
◦ e-mail: ivan.jerkovic@ff.uns.ac.rs
◦ Telefon:

Akademska karijera
◦ Centar za socijalni rad Sombor, 1984-1986, psiholog
◦ Zdravstveni centar Sombor, Školski dispanzer, 1986-1995, psiholog
◦ Univerzitet u Novom Sadu, Učiteljski fakultet u Somboru, 1995-2003, asistent
◦ Univerzitet u Novom Sadu, Pedagoški fakultet u Somboru, 2003-2008, docent
◦ Univerzitet u Novom Sadu, Filozofski fakultet Novi Sad, 2008-2013, vanredni profesor
◦ Univerzitet u Novom Sadu, Filozofski fakultet Novi Sad, 2013, redovni profesor

Objavljen udžbenik
Razvojna psihologija
. (odobren odlukom NN veća Filozofskog fakulteta)
Autori udžbenika: Ivan Jerković i Marija Zotović, (2010).
Izdavač: Novi Sad: Futura publikacije.
ISBN: 978-86-7188-125-8

Rukovođenje projektima
Naziv projekta: Uloge, stavovi i vrednosti: transgeneracijska perspektiva
Finansiran (od koga): Pokrajinski sekretarijat za nauku i tehnologiju
Vrsta projekta: naučni
Period: 2011-2014
Rukovodilac: prof. dr Ivan Jerković

Izvod iz bibliografije
Јерковић, И. (2012). Три имена за једно одрастање: Павле, Пал, Паул. Нови Сад: Филозофски факултет. (185 страна) ISBN 978-86-6065-124-4
Jerković, I., Kamenov, Ž./Ur./(2013): Vrednosti, stavovi i uloge - transgeneracijska perspektiva. Novi Sad: Filozofski fakultet. 134 str. ISBN 978-86-6065-157-2
Јерковић, И., Мајор, А., Орос, М. (2012). Асистивни роботи у раду са децом: Како их виде деца и родитељи. Нови Сад: Годишњак Филозофског факултета u Novom Sadu. Knjiga XXXVII, 227-249 ISSN 0374-0730
Јерковић, И. (2009). Поруке једне успешне каријере и неуспешне мисије – Паја Радосављевић (1879-1958). Зборник Матице српске за друштвене науке, 128, Нови Сад: Матица Српска,  89-100, ISSN 0352-5732
Јерковић, И., Станојчић, С., Голубовић, Ш. (2010). Интернатски смештај и интернализовани и екстернализовани проблеми деце са оштећеним слухом. Енграми, Вол. 32, 1-2, 39-50, ISSN 0351-2665
Jerković, I. (2011). Hochschulbildung in Serbien: Erfarungen mit Reformen und Perspektiven. In: Domović, V., Gehrmann, S., Krüger-Potratz, M., Petravić, A. (Hrsg). Europäische Bildung – Konzepte und Perspektiven aus fünf Ländern. Waxmann Verlag, 199-217
Jerković, I., Berberović, Dž. (2012). Sexual Compulsivity, Promiscuity and Phallic Stage of Psychosexual Development Fixation. HealthMed, Vol. 6, No. 5,  pp. 1876-1885 ISSN 1840-2291
Jerković, I., Zotović, M., Gavrilov-Jerković, V., Mihić, I., Petrović, J. (2008). Cumulative effect of the ADHD – Family with special needs. Marmaris: 2nd International Conference on Special Education, Book of Abstracts, p. 315, ISBN 978-975-06-0517-8
Јерковић, И., Гаврилов-Јерковић, В., Михић, И., Петровић, Ј. (2009). Первазивност у дијагностици хиперактивности у развојној доби. Загреб: Дани Рамира и Зорана Бујаса, Филозофски факултет. Програм и сажеци приопћења, стр. 118. ISBN 978-953-175-339-5
Jerković, I., Damjanović, R., Golubović, Š. (2011). Gender differences in internalized and externalized problems of children with ADHD.  International ADHD conference, 26.-29. maj 2011. Berlin, Attention Deficit Hyperactivity Disorder, Vol. 3, No 2. pp. 110. ISSN (Print) 1866-6647, ISSN (Online) 1866-6116, DOI 10.1007/s12402-010-0051-x
Jerković, I., Žuljević, D., Brkić, N., Jovanović, V., Brdarić, D., Gavrilov-Jerković, V. (2012). Loneliness in children with ADHD. Eunethydis conference Barcelona. 22.-25.05.2012. pp. 87
Jerković, I. (2008). Teacher Competencies in the Curriculum for Education of Psychologists. In: Pantic, N./Ed./(2008): Tuning Teacher Education curricula in the Western Balkans. Centre for Educational Policy, 97-113, ISBN 978-86-87753-00-6
Јерковић, И. (2008). Развојни проблеми-од теорије до интервенције. Нови Сад: Футура публикације, (247 страна), ISBN 978-86-7188-093-0
Јерковић, И. (2009). Породична адаптабилност – значај и мерење. У: Зотовић, М., Петровић, Ј., Михић, И. (Ур.): Психолошка процена породице: могућности и ограничења. Нови Сад: Филозофски факултет, стр. 124-133 ISBN 978-86-6065-012-4
Јерковић, И., Гаврилов-Јерковић, В., Зотовић, М., Михић, И., Петровић, Ј. (2008). Развој математичких компетенција код учитеља-проблем почетне тачке. Зборник радова, Копаоник: Тренд, 156-159, ISBN 978-86-7892-096-7
Јерковић, И. (2010). Проблеми тестовне процене у развојном добу. Пленарно предавање по позиву, ВИ Конференција Дани примењене психологије, Филозофски факултет Ниш, Књига резимеа 15-16, ISBN 978-86-7379-199-9
Јерковић, И., Гаврилов-Јерковић, В., Михић, И., Михић, В., Петровић, Ј., Зотовић, М. (2011). Домети реформе образовања у Србији. Зборник радова Европа 2020: Друштво засновано на знању. ТРЕНД, Копаоник 07.-10.03.2011. 146-149, ISBN 978-86-7892-323-4
Јерковић, И. (2011). Време сличности и разлика-криза идентитета психологије. (пленарно предавање по позиву) 19. годишња конференције хрватских психолога "Вријеме сличности и разлика - изазов психологији и психолозима" Осијек, 12.10.-15.10.2011. стр. 23. ISBN 978-953-95216-1-3
Јерковић, И., Дамјановић, Б., Бркић, Н., Михић, И., Гаврилов-Јерковић, В. (2012). Тржиште рада и предметне компетенције професора разредне наставе. Зборник радова, Копаоник: ТРЕНД, стр. 182-185. ISBN 978-86-7892-388-3
Јерковић, И. (2012). Супервизија истраживача: Етика истраживачког рада, индоктринација или контрола? 3. хрватска конференција о супервизији Постигнућа и изазови развоја супервизије. Свеучилиште у Загребу и Друштво за психолошку помоћ, Опатија 18.-20.04.2012. стр. 32 ISBN 978-953-6353-23-1
Јерковић, И. (2012). Могућности Скале ИВЈЕР за тријажу АДХД деце преадолесцентног узраста. Нови Сад: Медицински факултет, Центар за континуирану медицинску едукацију. Зборник сажетака на ЦД-у, Симпозијум „Процена психопатологије код деце и адолесцената–примена Ахенбаховог система емпиријски засноване процене (ASEBA)“
Јерковић, И. (1990). Колико деца треба да уче? Београд: Наставаиваспитање,  1-2, 103-106
Јерковић, И. (1995). Психолошка превенција у школској пракси. Сомбор: Норма, 1, 66-70.
Јерковић, И. (1995). Сексуални аспект развоја деце и улога школе. Сомбор: Норма, 2-3, 127-137.
Јерковић, И., Дулић, С., Гаврилов, В., Панић, В., Рајнхарт, З., Богданов, М. (1996). Могућности третмана институционално смештене енуретичне деце. Београд: Часопис за клиничку психологију и социјалну патологију. 1-2, 191-207.
Јерковић, И. (1996). Развојно-психолошки предуслови и импликације поласка у школу. Сомбор: Норма, 2-3, 99-110.
Јерковић, И. (1996). Психолошка превенција у пракси. Београд: Настава и васпитање. 4-5, 752-757.
Јерковић, И. (1997). Институционално образовање као формативни фактор у развоју деце. Сомбор: Норма, 3, 157-166.
Јерковић, И., Гаврилов, В. (1997). Нивои каузалних атрибуција. Београд: Психологија, 4, 379-394.
Јерковић, И. (1999). Специфичности психодијагностике у развојном периоду. У: Биро,М.: Основи клиничке психологије. Нови Сад: Универзитет у Новом Саду, Филозофски факултет, 157-171.
Јерковић, И., Гаврилов-Јерковић, В. (1999). Секундарна неуротизација школске деце. Нови Сад: Педагошка стварност, 5-6, 492-503.
Јерковић, И.(2000). Почетно читање и писање-утицај примењеног метода обучавања. Сомбор: Норма 1-2, 219-228.
Јерковић, И. (2001). Полне разлике у школској успешности. Нови Сад: Педагошкастварност. 3-4, 262-270.
Јерковић, И. (2001). Квалитетно образовање – развијено друштво (Реформа образовања у Србији – да ли је последња?). Сомбор: Норма, 3, 197-204.
Јерковић, И., Ристић, М., Врањешевић, Ј., Вечански, В., Зељић, Г. (2002). Селекција и практична обука у функцији унапређивања квалитета образовања учитеља у Финској. Сомбор: Норма, 3, 151-163
Јерковић, И. (2007). Успон и пад теорија: Психоаналитичка парадигма у психологији. Годишњак Филозофског факултета, Филофозофски факултет, Нови Сад, XXXII, 2007, 207-225
Јерковић, И. (2003). Каузалне атрибуције родитеља као формативни утицај у развоју енурезе код деце. Београд: Психологија, вол. 36, 1, 73-87.

 

 
© 2007. Filozofski fakultet u Novom Sadu