Istorijat
   Odseci
   Službe
   Dekanat
   Nastavno veće
   Savet fakulteta
   Parlament
   Pravna akta
   Alumni i prijatelji
   Izdavačka delatnost

   

Početna > Fakultet > Odseci > Psihologija >
Ilija Milovanović

Kontakt
◦ Kabinet: 146
◦ e-mail: ilijamilovanovic@ff.uns.ac.rs
◦ Telefon: 485-3919

Akademska karijera
◦ 2012. godine – Diploma osnovnih akademskih studija
Oblast: Psihologija
◦ 2014. godine – Diploma master akademskih studija
Oblast: Pedagoška psihologija
Naziv master rada: Percepcija porodičnog okruženja i školsko postignuće u svetlu naslednih i sredinskih činilaca

Oblasti interesovanja
◦ Psihologija obrazovanja
◦ Bihejvioralna genetika
◦ Nasilje u školama

Bibliografija

  1. Nikolašević, Ž., Ignjatović-Bugarski, V., Milovanović, I. i Raković, S. (2014). Inteligencija i školsko postignuće u svetlu naslednih i sredinskih činilaca. Primenjena psihologija, 7(3), 381-400.
  2. Dinić, B., Sokolovska, V., Milovanović, I. i Oljača, M. (2014). Oblici i činioci školskog nasilništva i viktimizacije. Zbornik instituta za pedagoška istraživanja. 46(2), 399-424.
  3. Milovanović, I., Pekić, J. i Kodžopeljić, J. (2016). Osobine ličnosti, načini kažnjavanja i školska nedisciplina. Primenjena psihologija, 9(2), 219-235.
  4. Pekić, J., Kodžopeljić, J. i Milovanović, I. (2016).Polne i uzrasne razlike u ispoljavanju nedisciplinovanog ponašanja tokom nastave. Nastava i vaspitanje, 65(2), 247-262.
  5. Dinić, B., Kodžopeljić, J., Sokolovska, V., & Milovanović, I. (2016). Empathy and violence among adolescents: Moderation effect of gender. School Psychology International37(4), 359-377.
  6. ilovanović, I. (2016). Etička pitanja primene “poboljšivača” kod dece tipičnog razvoja. Godišnjak Filozofskog fakulteta u Novom Sadu, XLI (2), 289-304.
  7. Pekić, J.i Milovanović, I. (2016). Slika tela u adolescenciji: uloga porodičnih prilika i osobina ličnosti u poimanju vlastitog tela. U: Petrović, J. (Ur.) Slika tela, seksualnost i partnerske veze u adolescenciji. Filozofski fakultet, Novi Sad.
  8. Milovanović, I. (2016). Implicitne teorije inteligencije i motivacija za učenje matematike kod učenika srednjih škola. Nastava i vaspitanje, 65(3), 509-524.

 

 
© 2007. Filozofski fakultet u Novom Sadu