Početna > Studije > Osnovne studije > Strani jezici po izboru > Engleski jezik po izboru >
Engleski jezik B2.2
Nastavnik
mr Mirna Radin-Sabadoš, viši lektor
mr Biljana Radić-Bojanić, asistent
Status predmeta
izborni
Broj ESPB: 3
Uslov
rezultat sa dijagnostičkog testa pre početka nastave ili položeni ispiti srednjeg nivoa B2.1.
Cilj predmeta
Ovladavanje jezičkim veštinama na nivou B2.2. (klasifikacija Saveta Evrope), tečno čitanje i dobro razumevanje relativno kompleksnih opštih tekstova, dobro razumevanje svakodnevnog govornog jezika, ovladavanje veštinom pisanja kraćih tekstova na opšte teme, usmeno izražavanje mišljenja, stavova, planova i želja, razumevanje elemenata kulture engleskog govornog područja (istorija, običaji, praznici, društveno uređenje, mediji, potkulture)
Ishod predmeta
Student će biti osposobljen da razume glavne ideje složenijih tekstova koji se bave konkretnim i apstraktnim temama, uključujući i specijalizovane sadržaje iz oblasti svoje struke, da kompetentno učestvuje u razmeni mišljenja sa govornicima čiji je maternji jezik engleski, da iznosi svoje stavove relativno tečno i bez napora i da produkuje jasan i povezan pisani tekst na relativno veliki broj tema.
Sadržaj predmeta
Praktična nastava
Kombinovanjem proverenih elemenata tradicionalnog pristupa i komunikativnog metoda, u okviru kursa se razvijaju sve jezičke veštine. Dubinski pristup gramatičkim strukturama inkorporiran je u interaktivne vežbe. Studenti se upoznaju sa gramatičkim strukturama i vokabularom engleskog jezika kroz raznovrsne vežbe u kojima su podjednako zastupljene sve jezičke veštine. Pored toga, studenti se upoznaju sa aspektima anglo-američke kulture koji su primereni datom nivou. Nastava obuhvata drugih 6 jedinica navedene literature.
Literatura
Cunningham, S. & Moor, P. Cutting Edge (Upper-Intermediate) – Student's Book, Longman, 1999
Cunningham, S. & Moor, P. Cutting Edge (Upper-Intermediate) – Workbook, Longman, 1999
Dodatna literatura
Longman Dictionary of English Language and Culture
Alexander, L.G. Longman English Grammar, Longman, 1988.
|