Početna > Vesti>
Usklađivanje studijskih planova i programa sa zakonom o osnovama sistema obrazovanja i vaspitanja
PPM predmeti u studijskim programima
Prema odredbama Zakona o osnovama sistema obrazovanja i vaspitanja (Sl. glasnik RS br. 72/09 od 03. septembra 2009. godine) svi studenti Filozofskog fakulteta koji planiraju da rade u osnovnim i srednjim školama u Srbiji, od školske 2012/13. godine, moraju ispuniti dodatni uslov: najmanje 36 ESPB iz pedagoškog, psihološkog i metodičkog obrazovanja stečenog na visokoškolskoj ustanovi u toku 5 godina studija (tj. 30 ESPB iz predmet navedenih oblasti i 6 ESPB prakse u vaspitno-obrazovnim institucijama), što je minimum zahteva u skladu sa Evropskim sistemom prenosa bodova.
Filozofski fakultet je, u cilju usklađivanja svih akreditovanih studijskih programa sa odredbama pomenutog Zakona, implementirao dodatne predmete iz navedenih oblasti u okviru određenih izbornih pozicija, kako na osnovnim, tako i na diplomskim- master studijama, za one studente koji se opredeljuju za rad u školama da bi ispunili taj dodatni uslov. U tabelama ispod ovog teksta nalaze se predmeti u okviru svakog studijskog programa koji su u kategoriji PPM predmeta, odnosno koji pripadaju grupi pedagoškog, psihološkog i metodičkog obrazovanja. Student može izabrati više predmeta iz ove grupe, ali je ZAKONSKI MINIMUM 30 ESPB +6ESPB za praksu u vaspitno-obrazovnim institucijama.
Studentima koji žele da rade u vaspitno-obrazovnim institucijama se, takođe, sugeriše da svoje završne diplomske-master radove pišu iz pedagoško-psihološke i metodičke oblasti jer i na taj način mogu sakupljati ESPB iz navedenih oblasti.
Studijski program: FILOZOFIJA
|
Studijski predmet |
Status predmeta |
Fond časova |
semestar |
ESPB |
|
OSNOVNE AKADEMSKE STUDIJE |
Interaktivna pedagogija |
O |
2+1 |
I |
3 |
Pedagoška psihologija |
O |
2+1 |
II |
3 |
Informatička pismenost |
O |
1+2 |
II |
3 |
Teorija saznanja |
O |
2+2 |
III |
6 |
Etika 1 |
O |
2+2 |
III |
6 |
Etika 2 |
O |
2+2 |
IV |
5 |
Razvojna psihologija |
I |
2+2 |
IV |
4 |
- Filozofija umetnosti
- Filozofija matematike
|
I |
2+2 |
V |
6 |
- Didaktika
- Bioetika
|
I |
2+2 |
VI |
6 |
Metodika nastave filozofije |
O |
2+4 |
VIII |
3 |
DIPLOMSKE AKADEMSKE STUDIJE - MASTER |
Predlog:Metodička praksa u IB 1 |
I |
0+4 |
I |
6 |
|
Studijski program: MAĐARSKI JEZIK I KNJIŽEVNOST
|
Studijski predmet |
Status predmeta |
Fond časova |
semestar |
ESPB |
|
OSNOVNE AKADEMSKE STUDIJE |
Jezička kultura |
O |
1+1 |
II |
3 |
Pravopis mađarskog jezika |
O |
1+2 |
II |
2 |
Psihologija umetnosti |
I |
2+0 |
III |
3 |
Stilistika i retorika |
O |
1+2 |
IV |
4 |
Razvojna psihologija |
O |
2+1 |
V |
3 |
Interaktivna pedagogija |
O |
2+1 |
V |
3 |
Sociologija obrazovanja |
I |
2+0 |
V |
3 |
Kultura govora |
I |
1+1 |
V |
3 |
Pedagoška psihologija |
O |
2+1 |
VI |
3 |
Didaktika |
O |
2+0 |
VI |
3 |
Osnovi procene ličnosti |
I |
1+1 |
VI |
3 |
- Pedagogija umetnosti
- Pedeutologija
|
I |
2+0 |
VI |
3 |
Metodika nastave mađarskog jezika i književnosti I |
O |
2+1 |
VII |
4 |
Informatička pismenost |
O |
1+2 |
VII |
3 |
Metodika nastave mađarskog jezika i književnosti 2 |
O |
1+2 |
VIII |
4 |
Stručna praksa |
O |
0+0 |
VIII |
2 |
Psihologija dvojezičnosti |
I |
2+0 |
VIII |
3 |
DIPLOMSKE AKADEMSKE STUDIJE - MASTER |
Metodička praksa u IB 1 |
I |
0+4 |
I |
6 |
Metodička praksa u IB2 |
I |
0+4 |
I |
6 |
|
Studijski program: KOMPARATIVNA KNJIŽEVNOST SA TEORIJOM KNJIŽEVNOSTI
|
Studijski predmet |
Status predmeta |
Fond časova |
semestar |
ESPB |
|
OSNOVNE AKADEMSKE STUDIJE |
Kreativno pisanje poezije |
I |
2+0 |
IV |
4 |
Kreativno pisanje proze |
I |
2+0 |
VI |
4 |
Interaktivna pedagogija |
I |
2+1 |
V |
3 |
Metodika nastave književnosti: Metodički sistemi sa osnovama didaktike |
I |
2+2 |
VI |
6 |
Metodika nastave književnosti: metodičke aplikacije |
I |
2+2 |
VII |
5 |
Metodika nastave književnosti: metodička praksa |
I |
2+0 |
VII |
4 |
Mediji u nastavi književnosti i umetnosti 1 |
IB8 |
2+0 |
VII |
2 |
Pedagoška psihologija |
I |
2+0 |
VII |
3 |
Mediji u nastavi književnosti i umetnosti 2 |
IB13 |
2+0 |
VIII |
5 |
DIPLOMSKE AKADEMSKE STUDIJE - MASTER |
Metodička praksa |
I |
0+4 |
II |
6 |
Semiotika kultureu interaktivnoj nastavi književnosti i umetnosti |
O |
2+0+2 |
I |
8 |
|
Studijski program: SOCIOLOGIJA
|
Studijski predmet |
Status predmeta |
Fond časova |
semestar |
ESPB |
|
OSNOVNE AKADEMSKE STUDIJE |
Informatička pismenost |
I |
1+2 |
I |
3 |
- Pedagoška psihologija
- Razvojna psihologija
|
I |
2+1 |
I |
3 |
Interaktivna pedagogija |
I |
2+1 |
I |
3 |
Didaktika |
I |
2+2 |
IV |
3 |
Sociologija obrazovanja |
I |
3+2 |
V |
6 |
Sociologija generacija |
I |
3+2 |
VI |
6 |
Sociologija komunikacija |
I |
3+2 |
VII |
6 |
Metodika nastave sociologije |
I |
3+2 |
VIII |
6 |
Osnove socijalne psihologije |
I |
2+0 |
II |
3 |
Društvo i civilizacije |
I |
2+0 |
III |
3 |
DIPLOMSKE AKADEMSKE STUDIJE - MASTER |
Problemski pristup u metodici nastave sociologije |
IB1 |
4+6 |
I |
10 |
Metodičku praksu |
I |
0+6 |
II |
10 |
|
Studijski program: SRPSKA FILOLOGIJA: SRPSKI JEZIK I KNJIŽEVNOST
|
Studijski predmet |
Status predmeta |
Fond časova |
semestar |
ESPB |
|
OSNOVNE AKADEMSKE STUDIJE |
Informatička pismenost |
O |
1+2 |
I |
3 |
Ortografija i transkripcija |
O |
2+2 |
II |
3 |
Metodika sa osnovama glotodidaktike |
O |
2+2 |
VI |
4 |
Metodika nastave srpskog jezika i književnosti |
O |
2+2 |
VII |
5 |
Interaktivna pedagogija |
O |
2+1 |
VII |
3 |
Sociologija obrazovanja |
I |
2+0 |
VII |
3 |
Književnost za decu |
I |
2+0 |
VII |
3 |
Metodička praksa |
O |
0+4 |
VIII |
4 |
Pedagoška psihologija |
O |
2+1 |
VIII |
3 |
- Metodički sistemi
- Pregledna gramatika srpskog jezika kao stranog 1- kao drugog
|
I |
2+1 |
VIII |
5 |
Dijalekti u književnim delima |
I |
1+1 |
VIII |
3 |
Razvojna psihologija |
I |
2+0 |
VIII |
3 |
Obrazovanje i religija
Strategije efikasnog obrazovanja
Obrazovne inovacije |
I |
2+0 |
VIII |
3 |
DIPLOMSKE AKADEMSKE STUDIJE - MASTER |
Metodičke aplikacije |
I |
2+2+0 |
I |
6 |
Prozodijska obrada teksta |
I |
2+2+0 |
I |
6 |
Funkcionalno proučavanje leksike |
I |
2+2+0 |
I |
6 |
Gramatičko-leksička obrada teksta |
I |
2+2+0 |
I |
6 |
Programiranje nastave gramatike |
I |
2+2+0 |
I |
6 |
Pregledna gramatika srpskog jezika kao stranog2/drugog |
I |
2+2+0 |
I |
6 |
Metodičke inovacije u praksi |
I |
2+2 |
I |
6 |
Metodika srpskog jezika kao stranog/drugog |
I |
2+2+0 |
II |
6 |
|
Studijski program:SRPSKA FILOLOGIJA U KONTAKTU SA MAĐARSKOM/SLOVAČKOM FILOLOGIJOM
|
Studijski predmet |
Status predmeta |
Fond časova |
semestar |
ESPB |
|
OSNOVNE AKADEMSKE STUDIJE |
Informatička pismenost |
O |
1+2 |
I |
3 |
Ortografija I transkripcija |
O |
2+2 |
II |
3 |
Književnost za decu |
O |
2+0 |
III |
5 |
Psihologija dvojezičnosti |
O |
2+1 |
III |
4 |
Interaktivna pedagogija |
O |
2+1 |
III |
3 |
Pedagoška psihologija |
O |
2+1 |
VI |
3 |
Metodika sa osnovama glotodidaktike |
O |
2+2 |
VI |
5 |
Metodika nastave srpskog kao nematernjeg jezika |
O |
2+2 |
VII |
5 |
- Srpski jezik u kontaktu sa mađarskim
- Srpski jezik u kontaktu sa slovačkim
|
I |
2+2 |
VIII |
5 |
Metodička praksa |
O |
2+2 |
VIII |
5 |
- Pregledna gramatika srpskog jezika kao stranog 1
- Metodički sistemi
|
I |
2+1 |
VIII |
5 |
|
Studijski program: SLOVAČKI JEZIK I KNJIŽEVNOST
|
Studijski predmet |
Status predmeta |
Fond časova |
semestar |
ESPB |
|
OSNOVNE AKADEMSKE STUDIJE |
Pravopis 1 |
O |
1+1 |
I |
3 |
Informatička pismenost |
O |
1+2 |
I |
3 |
Pravopis 2 |
O |
1+1 |
II |
4 |
Sociologija obrazovanja |
I |
2+0 |
III |
2 |
Jezička kultura |
I |
2+2 |
III |
5 |
Pedagoška psihologija |
O |
2+1 |
IV |
3 |
Razvojna psihologija |
O |
2+1 |
V |
3 |
Interaktivna pedagogija |
O |
2+1 |
V |
3 |
Slovačka dečja književnost |
O |
2+2 |
VI |
5 |
Didaktika |
O |
2+0 |
VI |
5 |
Metodika nastave slovačkog jezika |
O |
2+0 |
VII |
5 |
Metodika nastave slovačkog jezika 2 – praktični deo |
O |
0+2 |
VIII |
6 |
|
Studijski program: RUMUNSKI JEZIK I KNJIŽEVNOST
|
Studijski predmet |
Status predmeta |
Fond časova |
semestar |
ESPB |
|
OSNOVNE AKADEMSKE STUDIJE |
Razvojna psihologija |
O |
2+0 |
V |
3 |
Pedagoška psihologija |
O |
2+1 |
VI |
3 |
Metodika nastave rumunskog jezika i književnosti |
O |
2+0 |
VII |
3 |
Interaktivna pedagogija |
O |
2+1 |
VII |
3 |
Metodička praksa |
O |
0+0+4 |
VIII |
6 |
Obrazovne inovacije |
I |
2+0 |
VIII (V) |
3 |
Obrazovanje i religija |
I |
2+0 |
VIII (V) |
3 |
DIPLOMSKE AKADEMSKE STUDIJE - MASTER |
Metodičke aplikacije |
I |
2+2+0 |
I |
6 |
Programiranje nastave gramatike |
I |
2+2+0 |
I |
6 |
|
Studijski program: RUSINSKI JEZIK I KNJIŽEVNOST
|
Studijski predmet |
Status predmeta |
Fond časova |
semestar |
ESPB |
|
OSNOVNE AKADEMSKE STUDIJE |
Pravopis rusinskog jezika |
O |
1+1 |
II |
2 |
Razvojna psihologija |
O |
2+1 |
II |
3 |
Informatička pismenost |
O |
1+2 |
II |
3 |
Kreativno pisanje proze |
I |
0+2 |
V |
3 |
Strategije efikasnog obrazovanja |
I |
2+0 |
VI |
3 |
Metodičke aplikacije |
O |
2+1 |
VII |
4 |
Pedagoška psihologija |
O |
2+1 |
VII |
3 |
Interaktivna pedagogija |
O |
2+1 |
VII |
3 |
Psihologija dvojezičnosti |
I |
2+0 |
VII |
3 |
Metodika nastave rusinskog jezika i književnosti – praktični deo |
O |
0+3 |
VIII |
6 |
Didaktika |
O |
2+1 |
VIII |
3 |
Rusinska frazeologija |
I |
1+1 |
VIII |
3 |
DIPLOMSKE AKADEMSKE STUDIJE - MASTER |
TEHNIKA I METODOLOGIJA FILOLOŠKIH DISCIPLINA u: Metodika i metodologija filoloških disciplina |
O |
3+2+2 |
I |
10 |
|
Studijski program: RUSKI JEZIK I KNJIŽEVNOST
|
Studijski predmet |
Status predmeta |
Fond časova |
semestar |
ESPB |
|
OSNOVNE AKADEMSKE STUDIJE |
Leksičke vežbe sa analizom teksta 1 |
O |
0+2 |
I |
3 |
Leksičke vežbe sa analizom teksta 2 |
O |
0+2 |
I |
3 |
Informatička pismenost |
I |
2+1 |
II |
3 |
Ruski razgovorni jezik 1 |
O |
0+2 |
I |
3 |
Ruski razgovorni jezik 2 |
O |
0+2 |
II |
3 |
Interaktivna pedagogija |
O |
2+1 |
V |
3 |
Ruski razgovorni jezik 7 |
O |
0+3 |
VII |
3 |
Metodika nastave ruskog jezika |
O |
2+1 |
VII |
5 |
Razvojna psihologija |
O |
2+1 |
VII |
3 |
Metodika nastave ruskog jezika 2 (praksa) |
O |
0+3 |
VIII |
6 |
Pedagoška psihologija |
O |
2+1 |
VIII |
3 |
Didaktika |
O |
2+0 |
VIII |
3 |
|
Studijski program: SRPSKA KNJIŽEVNOST I JEZIK
Pedagoško, psihološko, metodička grupa predmeta sa praksom u vaspitno-obrazovanim institucijama
|
Studijski predmet |
Status predmeta |
Fond časova |
semestar |
ESPB |
|
OSNOVNE AKADEMSKE STUDIJE |
Osnove akademskog pisanja |
O |
1+1 |
II |
2 |
Informatička pismenost |
O |
1+2 |
II |
3 |
Pedagoška psihologija |
O |
2+1 |
III |
3 |
Interpretacije književnosti za decu |
O |
1+1 |
IV |
2 |
Interaktivna pedagogija |
O |
2+1 |
IV |
3 |
Metodički sistemi sa osnovama didaktike |
O |
3+4 |
VI |
6 |
Metodičke aplikacije |
O |
2+3 |
VII |
5 |
Metodička praksa |
O |
0+0+3 |
VII |
4 |
- Kreativno pisanje poezije
- Kreativno pisanje proze
|
I |
0+2 |
VII |
2 |
Poetička načela srpske postmoderne proze |
I |
2+0 |
VII |
2 |
Komparativni pregled poetika Danila Kiša i Borisava Pekića |
I |
2+0 |
VII |
2 |
Pedeutologija |
I |
3+0 |
VIII |
3 |
Interpretacija usmene lirike u osnovnoj i srednjoj školi |
I |
3+0 |
VIII |
3 |
Srpska drama 20. veka – tradicija i inovacije |
I |
2+0 |
VIII |
3 |
Poetika Miloša Crnjanskog |
I |
0+2 |
VIII |
3 |
Poetika Ive Andrića |
I |
0+2 |
VIII |
3 |
Simbolizam i neosimbolizam u srpskom pesništvu 20. veka |
I |
3+0 |
VIII |
3 |
Pesništvo prve moderne |
I |
3+0 |
VIII |
3 |
DIPLOMSKE AKADEMSKE STUDIJE – MASTER |
Nove nastavne metodologije |
I |
3+0+3 |
I |
6 |
Metodika nastave srpske književnosti – teorijsko-aplikativni aspekt |
O |
3+0+3 |
I |
6 |
Metodička praksa |
I |
0+2+4 |
I |
6 |
Savremene književne teorije |
I |
3+0+3 |
I |
6 |
Savremena srpska drama – Dušan Kovačević |
I |
3+0+3 |
I |
6 |
Istorija srpske lirike |
I |
3+0+3 |
I |
6 |
|
Studijski program: NEMAČKI JEZIK I KNJIŽEVNOST
|
Studijski predmet |
Status predmeta |
Fond časova |
semestar |
ESPB |
|
OSNOVNE AKADEMSKE STUDIJE |
Pravopis sa kulturom izražavanja |
I |
2+2+0 |
III |
4 |
- Didaktika
- Strategije efikasnog obrazovanja
|
I |
2+0+0 |
IV |
3 |
- Didaktika
- Obrazovne inovacije
|
I |
2+0+0 |
VI |
3 |
Etika |
I |
2+0+0 |
VI |
3 |
- Uvod u metodiku nastave nemačkog jezika
- Metodika nastave nemačkog jezika (praksa)
|
O
O |
2+2
0+1 |
VII
VII |
4
2 |
Razvojna psihologija |
O |
2+0+0 |
VII |
3 |
- Metodika nastave nemačkog jezika
- Metodika nastave nemačkog jezika (praksa) 2
|
O
O |
2+2
0+1 |
VIII
VIII |
4
2 |
Pedagoška psihologija |
O |
2+1+0 |
VIII |
3 |
DIPLOMSKE AKADEMSKE STUDIJE – MASTER |
Frazeologija nemačkog jezika |
O |
2+2 |
I |
5 |
Interaktivna pedagogija |
O |
2+1 |
I |
3 |
- Analiza grešaka u nastavi nemačkog jezika /Testiranje i vrednovanje komunikativne kompetencije
- Metodika nastave nemačkog jezika: školska praksa
|
I
I |
2+1
0+2 |
I
I |
4
3 |
Pedeutologija |
I |
|
|
|
Pedagoška psihologija |
I |
|
|
|
|
Studijski program: ISTORIJA
|
Studijski predmet |
Status predmeta |
Fond časova |
semestar |
ESPB |
|
OSNOVNE AKADEMSKE STUDIJE |
Razvojna psihologija |
O |
2+0 |
I |
3 |
Pedagoška psihologija |
O |
2+1 |
II |
3 |
Interaktivna pedagogija |
O |
2+1 |
V |
3 |
Didaktika |
O |
2+1 |
VI |
3 |
Metodika nastave istorije |
O |
2+2 |
VII |
5 |
Metodička praksa |
O |
0+4 |
VIII |
6 |
DIPLOMSKE AKADEMSKE STUDIJE – MASTER |
1. Teorije nastave istorije
2. Antička mitologija i religija u nastavi istorije i klasičnih jezika
3. Antička prošlost u udžbenicima istorije
4. Istorija Jugoslavije u udžbenicima |
I |
2+4+2 |
I |
8 |
Udžbenik u nastavi istorije |
I |
2+4+0+2 |
I |
8 |
Inovacije u metodičkoj praksi |
I |
2+4+0+2 |
I |
8 |
|
Studijski program: FRANCUSKI JEZIK I KNJIŽEVNOST
|
Studijski predmet |
Status predmeta |
Fond časova |
semestar |
ESPB |
|
OSNOVNE AKADEMSKE STUDIJE |
Informatička pismenost |
O |
1+2+0 |
III |
3 |
Razvojna psihologija |
O |
2+1+0 |
V |
3 |
Interaktivna pedagogija |
O |
2+1+0 |
VI |
3 |
Metodika nastave francuskog jezika I |
O |
2+1+0 |
VII |
4 |
Didaktika |
O |
2+1+0 |
VII |
3 |
Metodika nastave francuskog jezika II |
O |
2+0+2 |
VIII |
6 |
DIPLOMSKE AKADEMSKE STUDIJE - MASTER |
Кnjiževni tekst u nastavi
francuskog jezika |
I |
2+2 |
I |
8 |
Didaktika stranog jezika |
I |
2+2 |
I |
8 |
Interaktivna nastava
francuskog jezika |
I |
2+2 |
I |
7 |
|
Studijski program: PSIHOLOGIJA
|
Studijski predmet |
Status predmeta |
Fond časova |
semestar |
ESPB |
|
OSNOVNE AKADEMSKE STUDIJE |
Učenje i memorija |
O |
2+2 |
II |
6 |
Interaktivna pedagogija |
I |
2+0 |
II |
3 |
Razvojna psihologija |
O |
2+2 |
III |
6 |
Istorija vaspitanja žena |
I |
2+0 |
III |
3 |
Osnovi socijalne psihologij |
O |
2+2 |
IV |
6 |
Osnovi pedagoške psihologije |
0 |
2+2 |
IV |
5 |
Didaktika |
I |
2+0 |
V |
3 |
Praktikum iz socijalne psihologije |
I |
0+2 |
V |
3 |
Psihologija dvojezičnosti |
I |
1+1 |
V |
3 |
Sistem vaspitanja i obrazovanja
Dokimologija
Pedeutologija
Evaluacija u obrazovanju
Konstruktivistička pedagogija
Ekološka pedagogija
Pedagogija slobodnog vremena
Menadžment u obrazovanju |
I (blok 10) |
2+0 |
VI |
3 |
DIPLOMSKE AKADEMSKE STUDIJE - MASTER |
Pedagoška psihologija |
I |
2+2+0 |
I |
6 |
Kognitivni razvoj |
I |
2+2+0 |
I |
6 |
Psihologija darovitosti |
I |
2+2+0 |
I |
6 |
Procena ličnosti |
I |
2+2+0 |
II |
6 |
Psihologija predškolskog deteta |
I |
1+1+0 |
II |
3 |
Psihologija adolescencije |
I |
1+1+0 |
II |
3 |
Istraživanja u pedagoškoj psihologiji |
I |
2+2+0 |
III |
6 |
Metodika nastave psihologije |
I |
3+1 |
II |
6 |
Metodička praksa |
I |
1+3 |
III |
6 |
|
Studijski program: ENGLESKI JEZIK I KNJIŽEVNOST
Pedagoško, psihološko, metodička grupa predmeta sa praksom u vaspitno-obrazovanim institucijama
|
Studijski predmet |
Status predmeta |
Fond časova |
semestar |
ESPB |
|
OSNOVNE AKADEMSKE STUDIJE |
Informatička pismenost 1 |
O |
1+2+0 |
III |
3 |
Informatička pismenost 2 |
O |
1+2+0 |
IV |
3 |
Pedagoška psihologija |
IP1 |
2+1+0 |
V |
3 |
- Angloamerička dečja i omladinska književnost
- Metodika nastave engleskog jezika 1
|
IP2 |
1+2+0 |
V |
4 |
Interaktivna pedagogija |
IP2 |
2+1+0 |
VI |
3 |
- Metodika nastave engleskog jezika 2
- Rod i pripovedanje
- Interkulturna komunikacija u nastavi engleskog jezika
|
IP3 |
2+2+0 |
VI |
5 |
Testiranje: metode i praksa |
IP1 |
1+2+0 |
VII |
5 |
Didaktika |
IP2 |
2+1+0 |
VII |
3 |
Varijeteti engleskog jezika |
IP3 |
2+2+0 |
VII |
5 |
Razvojna psihologija |
IP1 |
2+0+0 |
VIII |
3 |
1. Hospitovanje
2. Individualne razlike u
nastavi engleskog
jezika |
IP2 |
2+2 |
VIII |
6 |
Engleski jezik 9 – Primenjena lingvistika |
O |
2+6 |
VIII |
10 |
DIPLOMSKE AKADEMSKE STUDIJE – MASTER |
Nastava engleskog na ranom uzrastu |
IP1/1-4 |
2+2 |
I |
6 |
Komunikologija |
IP1/1-4 |
2+2 |
I |
6 |
Psihologija dvojezičnosti |
IP1/1-4 |
2+2 |
I |
6 |
Osnove primenjene fonetike i fonologije |
IP1/1-4 |
2+2 |
I |
6 |
|
Književni modul
|
Studijski predmet |
Status predmeta |
Fond časova |
semestar |
ESPB |
|
OSNOVNE AKADEMSKE STUDIJE |
Informatička pismenost 1 |
O |
1+2+0 |
III |
3 |
Informatička pismenost 2 |
O |
1+2+0 |
IV |
3 |
1. Metodika nastave engleskog jezika 1
2.Književni tekst i strategije tumačenja |
IP1 |
1+2+0 |
V |
4 |
- Metodika nastave engleskog jezika 2
- Rod i pripovedanje
- Književni tekst i strategije prevođenja
- Interkulturna komunikacija u nastavi engleskog jezika
|
IP1 |
2+2+0 |
VI |
5 |
Testiranje: metode i praksa |
IP1 |
1+2+0 |
VII |
5 |
1. Hospitovanje
2. Individualne razlike u
nastavi engleskog jezika |
IP1 |
2+2+0 |
VIII |
6 |
Engleski jezik 9 – Primenjena lingvistika |
O |
2+6 |
VIII |
10 |
DIPLOMSKE AKADEMSKE STUDIJE – MASTER |
Nastava engleskog na ranom uzrastu |
IP1/1-4 |
2+2 |
I |
6 |
Komunikologija |
IP1/1-4 |
2+2 |
I |
6 |
Psihologija dvojezičnosti |
IP1/1-4 |
2+2 |
I |
6 |
Osnove primenjene fonetike i fonologije |
IP1/1-4 |
2+2 |
I |
6 |
|
|